Historie
Een nieuwe visuele identiteit: het moment dat heden en verleden samenkomen
De geschiedenis van De Bruijn in Wijnen krijgt een nieuw hoofdstuk!
Met trots presenteren wij het resultaat van de evolutie in ons merk: een nieuwe visuele identiteit en naamsverandering die de wijngeschiedenis en toekomstvisie van de Bruijn sterk weergeven.
De Bruijn in wijnen blijft trouw aan het concept waarmee het al zeven generaties succesvol is: ambacht, kwaliteit en exclusiviteit staan hoog in het vaandel. Met ons 250-jarig jubileum zetten wij een nieuwe doch vertrouwde visuele identiteit neer, waarin onze waarden en ons DNA nog duidelijker naar voren komen.
De doorontwikkeling van ons logo
Voor de totstandkoming van ons nieuwe logo geven wij u graag een kleine inkijk in ons historisch beeldmateriaal. Op deze sprekende beelden ziet u dat het lettertype en de naam ‘De Bruijn in wijnen’ al toegepast werden in de twintigste eeuw. Het familiewapen van De Bruijn wordt al ruim 250 jaar gevoerd.
Om tot een moderne uitstraling te komen, is het familiewapen met uiterste zorg en met behoud van de heraldische wapenelementen, doorontwikkeld tot een hedendaagse variant. Het eeuwenoude familiewapen, het font, de bedrijfsnaam en de tagline ‘’in wijnen’’, die naadloos onze core business beschrijft, vormen anno 2022 ons logo. Het moment waarop het heden en verleden elkaar raken en samensmelten in een nieuwe visuele identiteit.