Bezorgen & retourneren

Particulieren
Bestelt u voor 80,00 aan wijn en kunnen deze op één adres  binnen Nederland worden bezorgd.
Dan wordt u bestelling gratis aan huis bezorgd. Anders bedragen de bezorgkosten € 8,00.

Horeca en bedrijven
Bij een minimale bestelling van € 150,- is de verzending gratis.

Retail
Bij een minimale bestelling van € 450,- is de verzending gratis.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/wat-zijn-de-bezorgkosten

Ja, dit is mogelijk. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd, kiest u bij het afronden van uw bestelling voor de optie ‘Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten afleveren’. Vervolgens kunt u het gewenste afleveradres invoeren. Uw bestelling kan niet geleverd worden aan een ontvanger die jonger is dan achttien jaar. Bij ontvangst dient de ontvanger zich hiertoe te legitimeren.

https://www.debruijninwijnen.nl/faq/list/daf58a85827847caa448332fbc7eb30a

In vrijwel alle gevallen bezorgt Transmission uw wijnen. Transmission is een belangrijke en betrouwbare partner voor distributievervoer in Europa. De ruime ervaring op vervoersgebied zorgt ervoor dat zij ons en u passend maatwerk kunnen bieden. U kunt er zeker van zijn dat uw zending met de juiste zorg behandeld wordt.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/door-wie-wordt-mijn-bestelling-geleverd

Wanneer wij uw bestelling op werkdagen voor 16.00 uur ontvangen, wordt deze binnen Nederland de volgende werkdag bij u geleverd. Ontvangt u uw bestelling liever op een andere dag, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Bij het afronden van uw bestelling kunt u zelf uw gewenste leverdatum selecteren.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/wat-is-de-levertijd-van-mijn-bestelling

Wanneer uw e-mailadres bij ons bekend is, wordt u op de dag van levering per e-mail geïnformeerd over de verwachte levertijd van uw bestelling. Dit wordt aangegeven in een tijdsbestek van 2 uur.

Ik moet mijn bestelling voor een bepaalde tijd geleverd hebben, is dit mogelijk? Het is mogelijk om een zogenaamde plusdienst aan uw levering toe te voegen. Hierdoor kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling voor een bepaalde tijd wordt geleverd. Aan deze plusdiensten zijn kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@debruijninwijnen.nl.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/hoe-laat-wordt-mijn-bestelling-geleverd

Ondanks de zorgvuldige werkwijze van onze vervoerder, kan het eens gebeuren dat de doos of de fles van uw wijn breuk raakt tijdens het transport. Wanneer dit gebeurt, sturen wij u direct vervangende flessen toe. In de meeste gevallen heeft u uw bestelling dan de eerstvolgende werkdag in huis.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/wat-als-er-tijdens-transport-een-fles-is-gebroken

Wanneer u op het bezorgmoment niet thuis bent, zal de vervoerder een kaart bij u in brievenbus achterlaten. Met deze kaart kunt u zelf een nieuwe bezorgafspraak maken met de vervoerder. Als u na 5 werkdagen nog geen nieuwe afleverafspraak heeft gemaakt, dan zal de bestelling retour komen naar De Bruijn in Wijnen.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/wat-gebeurt-er-als-ik-niet-thuis-ben

Het kan natuurlijk voorkomen dat de bestelde wijn of één van onze andere artikelen, om welke reden dan ook, niet voldoet aan de verwachtingen. In zo’n geval kunt u de artikelen binnen 14 dagen retourneren.

Deze retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de originele verpakking, inclusief het etiket van de wijn, onbeschadigd is. Na deze 14 dagen zijn de kosten voor retourzendingen voor eigen rekening. Mocht u de bestelling willen terugsturen, stuurt u ons dan een e-mail via info@debruijnwijnkopers.nl zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Retourneren kan vervolgens naar het volgende adres:
De Bruijn in Wijnen
Bijleveldsingel 25
6521 AN Nijmegen

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/hoe-kan-ik-mijn-bestelling-retourneren

Wanneer wij de wijn retour hebben ontvangen, zal het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening worden teruggestort. Heeft u betaald met een cadeaubon of voucher? Dan ontvangt u een cadeaubon of voucher met gelijke waarde terug.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/wanneer-en-hoe-krijg-ik-mijn-geld-terug

Dat is mogelijk. De kosten voor levering naar een buitenlands adres liggen hoger dan de kosten voor binnenlandse verzendingen. Bij het afronden van uw bestelling voert u het verzendadres in. U ziet de bezorgkosten dan in uw besteloverzicht.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/is-het-ook-mogelijk-om-de-wijnen-in-het-buitenland-te-laten-bezorgen
  • Meer dan 1.000 wijnen
  • Elke wijn direct van de boer
  • Voor 16.00 besteld is morgen in huis
  • Elke wijn per fles te bestellen
  • Gratis levering vanaf € 80